![]() |
Ústav jazyků a komunikace neslyšících kamila.homolkova@ff.cuni.cz |
Nováková Schöffelová, M., Saicová Římalová, L., Mikulajová, M., Homolková, K. (2023). The Czech version of MAIN: adaptation, revision, pilot data from typically-developing and hearing-impaired children, and future steps. In: ZAS Papers in Linguistics, 65, pp. 7–21.
Homolková, K. – Kuzmičová, A. (2022). Nová nonfikce v rukou malých a mladých čtenářů. In: O dieťati, jazyku, literatúre, 10, 2, s. 45–65.
Homolková, K. (2021). Neverbální komunikace u dítěte s Downovým syndromem. In: Bohemica Olomucensia, 2/2021, s. 166–185.
Homolková, K. (2020). Bilingvismus u dítěte s Downovým syndromem. In: Studie z aplikované lingvistiky, 11, 2, s. 7–15.
Homolková, K. (2020). Publikovaná autorská tvorba českých spisovatelů s Downovým syndromem. In: O dieťati, jazyku, literatúre, 8, 2, s. 73–80.
Homolková, K. (2019). Výzkum raných komunikačních projevů u dítěte s Downovým syndromem. In: Speciální pedagogika, 29, 2, s. 125–138.
Homolková, K. (2019). Jak ti to jen mám říct? O komunikaci tříletého dítěte s Downovým syndromem. In: Komunikácia v odborných reflexiách. Zborník príspevkov z 10. medzinárodnej vedeckej konferencie Banská Bystrica 12.–13. 9. 2018, s. 403–416. Banská Bystrica: Belianum.
Homolková, K. (2023). Downův syndrom a sluchu. In: PLUS 21, 1, s. 16–17.
Homolková, K. (2022). Proč nemluví? In: PLUS 21, 2, s. 13–14.
Homolková, K. (2021). Významná role neverbální komunikace v raném komunikačním vývoji dětí. In: PLUS 21, 2, s. 4–5.
Homolková, K. (2021). Venkovní aktivity na rozvoj jazykových a komunikačních schopností. In: PLUS 21, 2, s. 13–14.
Homolková, K. (2021). Bilingvismus u dítěte s Downovým syndromem z pohledu odborného výzkumu. In: PLUS 21, 1, s. 8–9.
Školní výpravy do krajiny češtiny: didaktika českého jazyka pro základní školy. In: Didaktické studie, 2020, 12, 2, s. 176–180.
O dieťati, jazyku, literatúre: inspirace nejen pro vědce. In: Český jazyk a literatura, 2019–2020, 70, 2, s. 91–94.